wtorek, 30 czerwca 2015

Troszkę o mnie


Mam na imię Ola. Po latach wzbraniania się przed traktowaniem angielskiego jako główne zajęcie w życiu, po różnych studiach i pracach, do których nie chciało mi się chodzić, otworzyłam szkołę językową i wreszcie jestem zadowolona :). Na tyle, że mimo ogromu pracy zachciało mi się jeszcze prowadzić bloga. Głównie, żeby posegregować swoje myśli ale gdyby ktoś miał ochotę potraktować moje posty jako pomoc w nauce albo w lekcji, zapraszam serdecznie.
Blog prowadzony w połowie po polsku, w połowie po angielsku, oferuje gotowe do wydruku lekcje od poziomu podstawowego (zanim dojdę do C2 pewnie minie parę lat), zadania na podstawie ciekawych tekstów albo piosenek i moje przemyślenia na temat nauczania w ogóle. Nie mogłam się powstrzymać od stworzenia podstrony filmowej - obok języków jest to moja druga pasja, która zanim pojawiły się inne możliwości odegrała ważną rolę w mojej nauce angielskiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz